MaddeMiranda -

minnen

tack <3


haha,
becca kommer du ihåg i sexan? på matten då plötsligt det knakade lite i stolen? HAHAHAHAHAH
gud, och alla gånger i matsalen jag skämmde ut mig och alla nior bara "åhnej, inte hon med bruna tröjan"
vi satt ju alltid i dom där rundborden då :) och då var ju sofie med :)
OCH NÄR NI SATTE SMÖRPAKETET I  ARSLET PÅ MIG!!!!! hahah vem var det som gjorde't nu igen? :P var det inte sofie? ;D och jag gick med det i matsalen.. gud

och när jag som i åttan satt på so:on och råkade somna.. och jag hade lutat stolen mot väggen och hade somnat med öppen mun!? och sen vaknade jag och alla kollade på mig x'''d

hallå jag frågade fredde häromdan om han skulle sätta in ett sudd i min mun, och han bara "aah, men du vaknade precis, hann inte ta en bild heller"
TACK OCH LOV FÖR DET!
haha men jag kommer inte ihåg mer pinsamma saker från sexan sjuan? :P

Kommentarer
Postat av: B E C C C A ,

för många för att nämnas haha.

Madde du ger allt alla ett gott skratt! :D

2010-01-27 @ 00:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0