MaddeMiranda -

Jag är så arg, så besviken

hur kunde du? hur kunde jag?


jag trodde på vartenda ord du skrev till mig, jag trodde äntligen att någon kunde älska mig! jag trodde jag kunde vara något åt någon.

jag trodde på alla ord du skrev om mig, jag trodde att det äntligen fanns någon som tyckte jag var fin! jag trodde verligen att jag dög till!

jag trodde på varje gång du sa hur mycket du ville träffa mig! jag trodde dig när du sa att det kunde bli vi två.
jag vill fortfarande tro, tro på mig, tro på dig, tro på oss.
men hur och varför skulle jag?
när det enda du gett mig är brustet hjärta? och allt för stora förhoppningar på mig själv, och även på dig?

du kanske tror att jag är en sådan som du ibland kan gilla, ibland hata och ibland älska
men jag vill gilla på heltid, ibland hata på heltid, ibland älska på heltid.

vad vill du?
du har brutit ner det enda självförtroende jag har, ändå kan jag inte släppa dig
var vill du?

madeleine göransson kan älska, men kan även gråta
vad kan du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0