MaddeMiranda -

dagar som dessa kan gå och dö!

det är sån här dag man sitter och tycker så jävla synd om sig själv, iaf jag.
det är en sån dag då man önska att man var någon annan, en uppskattad, snygg söt och omtyckt person!
detta är en sån dag som jag känner mig värdelös och inte duger åt någon/några..
usch, hah :P men såhär är det alltid typ för mig, usch blir så sur på mig!! dåligt av mig jag vet men jag har alltid haft den baktanken i hjärnan.. men behöver jag oroa mig?

och vad hände med dig då? spelade du bara för mig? ett spel som du spelat med varenda tjej du "tyckt sett bra ut"
har du tagit tillbaks allt du sagt, eller vågar du inte stå för dina ord?
jag hoppades det iaf, för jag vill tro de orden du sa, jag vill tro


nej, sånna här dagar rent ut sagt suger! och, mitt liv är inte perfekt fast det är väl ingens egentligen? alltså, helt perfekt... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0