MaddeMiranda -

Plugg, vad det nu är..

JO! skrev inte jag igår mitt "plugg-schema" ?
okej.. kan säga att jag brytit det! jag har "pluggat" i en HALVTIMME!? tänk er, och jag skulle pluggat EN OCH EN HALV TIMME!?
jag har kollat igenom grammatik-häftet några gånger, skrivit av de 30 glosorna från glosor.eu  fast inte tränat på dom, utan på de andra glosorna vi hade..
sen läst om canada och en gång survavel at sea.. det är väl tillräckligt?
en jag har ju imorn på mig också.. så får jag ta kemin på tisdagen MM det blir bra!
Sen har vi ju de nationella proven denna vecka som kommer i svenska.. så då måste jag kolla ígenom det där häftet "lathund"
aeh, orkar inte ens tänka på hur denna vecka kommer att vara

Idag har jag annars kollat på några episoder Vampire Diaries och gud vad bra det är! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0